On Czarny piątek jest tuż za rogiemsklepy stosują w tych dniach szereg sztuczek, aby nakłonić Cię do zakupów. Zwyczaj wywodzący się ze Stanów Zjednoczonych i opierający się na dniach, w których kupuje się prezenty przed ślubem. Wykorzystaj Święto Dziękczynienia, kiedy spotykają się wszystkie rodziny. W ten sposób sklepy sprzedają w miesiącu listopadzie, w którym nie ma żadnego ważnego święta, więc zarabiają, stosując rabaty i niektóre tego typu triki.
Sklepy wykorzystują te sztuczki, aby nakłonić Cię do zakupów w Czarny Piątek
The sklepy już przygotowują się do składania wniosków taki, który ma swoje sztuczki i który może okazać się tym, który zrobi ważną różnicę. Każde euro się liczy i w pewnym sensie odpowiada za to, że możemy otrzymać korzystne dla nas oferty, ale też za to, że możemy kupować w nadmiarze. Zdaniem ekspertów w Czarny Piątek zobaczymy trzy triki.
Pomyśleć, że nigdy nie można mieć tego tak tanio. Te niesamowite rabaty sprawiają, że zastanawiamy się, czy tego potrzebujemy, czy nie, nigdy nie będzie tak tanio. To znaczy, być może w tym roku nie będziesz potrzebować kurtki, ale marka, którą kochasz, rozpoczęła wielką wyprzedaż. Tak więc, chociaż go nie potrzebujesz, rozważasz jego zakup ze względu na prosty fakt, że jest sprzedawany po cenie niższej niż zwykle.
Czarny Piątek to bufet zakupowy typu „jesz, ile chcesz”.. Kiedy ludzie widzą zniżki lub wszystko jest przecenione, nie zatrzymują się, dopóki nie będą już mogli tego znieść. Podobnie jak bezpłatny bufet, który zachęca do kompulsywnego jedzenia wszystkich krewetek, krewetek i owoców morza. Efekt zobaczenia wszystkiego tanio sprawia, że kupujesz to bez chęci, tak jak jesz bez głodu, tylko dlatego, że zapłaciłeś tanio.
On Efekt stada występuje także w Czarny Piątek. Efekt ten jest ważny, ponieważ wpływa na większość zakupów. Każdy kupuje, więc i ty powinieneś kupić w tym dniu, są ludzie, którzy nawet nie zastanawiają się nad powodami i tym, czego potrzebują, tak jak wszyscy, oni też.
Ale są też ludzie, którzy nie wydają ani złotówki, mimo kuszących ofert w sklepach, nie dają się nabrać.