Jak zaktualizować stanowisko w sekcji prezentacji, wykonując poniższe kroki

Ponieważ jest to jedna z głównych platform i usług umożliwiających znalezienie pracy, powinieneś zaktualizować swoją pracę od czasu do czasu w sekcji prezentacji. To ważne, aby pokazać się jako osoba zaangażowana w swoją karierę, oferując potencjalnym pracodawcom dane na temat najnowszych doświadczeń i stanowisk, na których pracowałeś.

Jak zapewne wiesz i jeśli Ci nie przypominamy, sekcja prezentacji w Twoim profilu zawiera takie informacje, jak Twoje aktualne stanowisko. Pojawia się ono w sekcji Doświadczenie w Twoim profilu, a jeśli posiadasz więcej niż jedno stanowisko, jako pierwsze pojawi się to, które zajmowałeś najkrócej. Ważne jest, aby aktualizować tę sekcję, gdy pojawiają się nowe wiadomości.

Dlatego zaktualizuj nazwę stanowiska w sekcji prezentacji

Zanim przejdziemy do szczegółów, należy wyjaśnić, że jeśli Twoje kwalifikacje zawodowe i obecne stanowisko są zgodne, widoczna będzie tylko Twoja bieżąca firma. Aby zmiany odniosły skutek, musisz upewnić się, że edytujesz profil w odpowiednim języku, a nie w innym języku. Wielu specjalistów ma profil dodatkowy w innym języku i musi wprowadzać zmiany w obu, ponieważ nie są one ze sobą powiązane.

Jak zaktualizować sekcję prezentacji na LinkedIn?

Na swoim koncie LinkedIn kliknij ikonę Ja u góry strony głównej. Następnie kliknij Wyświetl profil. Zostaniesz do niego automatycznie przekierowany. Kliknij ikonę Edytuj w sekcji prezentacji i w wyskakującym okienku w polu Aktualne stanowisko przejdź do Dodaj nowe stanowisko. Wprowadź informacje o pozycji i inne ważne dane.

W Dodaj doświadczenie możesz dodać najróżniejsze szczegóły dotyczące zadania, jakie pełnisz w swojej obecnej firmie.

Aby potwierdzić, że tam pracują, musisz zaznaczyć pole wyboru weryfikacja Aktualnie zajmuję to stanowisko.

W tym samym miejscu możesz dostosować swoje preferencje dotyczące powiadomień. Kliknij Zapisz, aby zmiany odniosły skutek.

A jak to zrobić w aplikacji LinkedIn?

Na komputerze nie jest to wcale trudne, ale aktualizacja stanowiska w sekcji prezentacji na iPhonie i Androidzie również nie powinna zająć Ci zbyt dużo czasu. Aby to zrobić, dotknij swojego zdjęcia i przejdź do opcji Wyświetl profil, a następnie kliknij opcję Edytuj.

W części prezentacyjnej pt. przejdź do opcji Edytuj prezentację i w polu Aktualne stanowisko dodaj swoje informacje w Dodaj doświadczenie. Podobnie jak w internetowej wersji LinkedIn, możesz dodać szczegóły dotyczące zadań, za które odpowiadasz w swojej pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *