Powiązane wiadomości
Bez wątpienia był to nasz najlepszy prezent w 2021 roku. Dla całego zespołu była to wspaniała wiadomość: mieliśmy zarządzać spa . Byliśmy w środku pandemii, ale nigdy nie straciliśmy zapału i energii do pracy na rzecz osiągnięcia najwyższych standardów jakości.
Wszystko zaczęło się od telefonu i nigdy nie byliśmy pewni, czy zostaniemy wybrani, ale później powiedzieli nam, że miesiącami przychodzili do naszego ośrodka na leczenie, mimo że nigdy się nie przedstawili. Profesjonalizm zespołu, nasz wymagania dotyczące pielęgnacji skóry zgodnie z protokołami bardzo kategoryczny w sprawie indywidualizacji ich wszystkich; naszą dyskrecję w odniesieniu do bardzo ekskluzywnej klienteli, która przychodzi do naszych ośrodków, gdzie nikt nie jest lepszy od drugiego i gdzie wszystkich traktujemy jednakowo; wybór marek, z którymi współpracowaliśmy… Wszystko to złożyło się na to, że pewnego dnia odebrałem najbardziej ekscytujący telefon w całej mojej karierze.
Potem dwa lata spotkań, dziesiątki wizyt przez Zoom, wizyty terenowe, opracowywanie terapii, nieustanne poszukiwania terapeutów znających świat luksusu, wybór marek kosmetycznych, z którymi mieliśmy współpracować… Dziś Spa Mandarin Oriental RitzMadryt stał się dla nas wzbogacającym eksperymentem, ale także dla nich, ponieważ po raz pierwszy w historii Mandarin zdecydowali się na outsourcing usługi tak ważnej jak dobra kondycja I zdatność hotelu tej kategorii.
Od 15 kwietnia 2021 r. każdy dzień zaczynamy od decydującego dnia: spotkania zespołu z samego rana. W ten sposób przeglądamy wizyty, do każdej osoby przydzielani są terapeuci według jej potrzeb, analizujemy przypadki szczególne jak np. klienci chcący skorzystać z usługi fryzjerskiej, bo dzięki temu możemy przywieźć ich z naszego salonu TBC Hair z naszym kierowcą , zarządzaj klientami zewnętrznymi, którzy przychodzą na zabieg, a potem decydują się na pobyt, aby cieszyć się strefą wodną…
Jest to szalony program, który zmusza nas do ciągłego posiadania nienaganny porządek, aby uwaga miała poziom reakcji które zaproponowaliśmy. Co tydzień sieć Mandarin przeprowadza audyt wewnętrzny i oczywiście my w nim uczestniczymy, więc każdy drobny błąd czy reklamacja jest szczegółowo analizowana, aby wiedzieć, gdzie jest źródło i co można poprawić. Na szczęście mamy bardzo wysoką ocenę klientów i staliśmy się punktem odniesienia w świecie dobra kondycja.
Od pierwszej chwili przekaz był jasny: „Być pałacem zanurzonym w centrum Madrytu”. Wszystko to sprawiło, że jesteśmy cenieni jako niemal ukryta, ekskluzywna oaza, sanktuarium piękna, higieny osobistej i dobrego samopoczucia. Każde doświadczenie opiera się na personalizacja, biorąc pod uwagę stan emocjonalny, fizyczny i psychiczny danej osoby w momencie leczenia. Nie możemy traktować klienta, który przyjeżdża z Los Angeles i cierpi z powodu zmęczenia spowodowanego zmianą strefy czasowej w taki sam sposób, jak tego, który mieszka w Madrycie i szuka zabiegu na twarz, aby uzyskać świetlistą skórę. W hotelu dzieje się wiele rzeczy i żadna z nich nie jest taka sama jak druga.
Dlatego nasza kadra jest wysoko wykwalifikowana i stawia na doskonałość, łączenie różnych technik w zależności od wyboru i celów klienta. Korzystamy z najbardziej ekskluzywnych i zaawansowanych produktów kosmetycznych, z czystymi składnikami aktywnymi i wysokimi stężeniami, aby zapewnić znakomite rezultaty, dlatego współpracujemy z firmami, które są w czołówce kosmetyków wysokiej jakości i z którymi współpracowaliśmy już w naszych centrach. Szwajcaria, Stany Zjednoczone, Francja i Hiszpania to kraje pochodzenia naszych marek i każdemu z nich dedykujemy protokół i przestrzeń w naszym spa, gdzie zawsze przeprowadzany jest rytuał powitalny, zaprojektowany z aromatami i teksturami oraz analiza każdego klienta w kwestionariuszu, która następnie jest porównywana w kabinie z terapeutą.
Jednym z największych klejnotów spa jest jego siłownia czynna całą dobęz zespołem trenerów personalnych, którzy zostali przeszkoleni w leczeniu klientów o bardzo różnych nawykach i pochodzą z całego świata.
Jako ciekawostka, kiedy otwieraliśmy spa, mieliśmy tylko jedną kabinę, cudowną przestrzeń, w której oświetlenie i muzyka były równie ważne, jak wygoda stołu. The Zapotrzebowanie wzrosło tak bardzo, że mieliśmy okazję otworzyć drugą kabinę spa na pierwszym piętrze hotelu z bezpośrednim dostępem do SPA windą. Napawa nas to dumą, ponieważ dodatkowo każdego dnia otrzymujemy coraz więcej rezerwacji od mieszkańców Madrytu, którzy nie nocują w hotelu, a nawet od klientów, którzy dzwonią do nas z innych hoteli i proszą o nasze usługi. Dla mnie jest to proces uczenia się, który się nie kończy, który stał się dla nas bardzo ważną odskocznią i zmusza nas do codziennego doskonalenia.
*Paz Torralba jest dyrektorem generalnym centrum urody i medycyny estetycznej The Beauty Concept.