Tak Brooke Shields pozuje w wieku 56 lat: jej przykład, aby położyć kres stereotypom dotyczącym wieku

Powiązane wiadomości

Czterdzieści lat po kultowej kampanii z Calvinem Clainem Nosi nowe dżinsy i pokazuje się topless w wiosennej kampanii Jordache, sfotografowane przez Cass Brid.

Dla tych, którzy jej nie znają, Shields to dziewczyna, która grała w latach 80 Błękitne jezioro, mając zaledwie 13 lat. Teraz, w wieku 56 lat, Pozostaje taką samą ikoną kobiety, jaką była w latach 80. i 90.

Bez wątpienia najwybitniejszym zdjęciem kampanii, w którym pozowała dla Jordache, jest to, na którym pokazana topless od tyłu. Ponadto w wywiadzie dla magazynu Ludziezapewnia Zdjęcie nie podlega żadnemu retuszowi. Dla niej istotne było, aby zdjęcia były autentyczne.

Współpraca z marką Jordache była dla Shields czymś organicznym, ponieważ przyznała się, że nosi ich ubrania, a także zgodne z przesłaniem dotyczącym wieku i pozytywnego nastawienia do ciała którego nadal broni w swojej twórczości.

To wielki zaszczyt być w moim wieku i być reprezentowanym. Bardziej czuję jego wielkość. „Wiedza przychodzi z wiekiem i nie jest to praca, a bardziej przywilej” – powiedział.

Ponadto podkreślił, że Jordache celebruje ideę bycia seksowna i odważna. „W swoich kampaniach zawsze prezentowali silne, pracowite i ambitne kobiety. „Nigdy nie chodziło tylko o modele”.

Ciężki trening

Brooke Shields również nie miała żadnych skrupułów, by mówić o ciężkie treningi jakim przeszedł przed wykonaniem zdjęć.

„Od 5 rano musiałem wykonywać program ćwiczeń pod okiem mojego osobistego trenera. Ale moje ego mi pomogło. Powiedziałam sobie: „Jeśli zrobisz te zdjęcia i nie będziesz zadowolony z efektu, będziesz dla siebie bardzo surowy”.

Ukłon w stronę Calvina Kleina

W kampanii Jordache Shields prezentuje różnorodne charakterystyczne dla marki style. Należą do nich fasony slim, rozkloszowane i proste.

Zdjęcia z kampanii przywołują na myśl te, które przyniosły aktorce i modelce sławę. Te stworzone dla Calvina Kleina, marki, która wypuściła także Kate Moss, gdy miała zaledwie 15 lat, pod koniec lat osiemdziesiątych.

Była to kontrowersyjna kampania prowadzona pod hasłem: „Chcesz wiedzieć, co jest między mną a moimi Calvinem Kleinsem? Nic”. Prasa natychmiast zareagowała, interpretując to sformułowanie jako podtekst seksualny.

W wywiadzie dla amerykańskiego wydania Moda, Brooke Shields wyjaśnia, że ​​nigdy nie pomyślała, że ​​ma to podłoże seksualne. „Kontrowersje przyniosły odwrotny skutek. Kampania była niezwykle skuteczna” i ona bilet do sławy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *