„Przynajmniej jestem zdrowy” – świąteczna kampania zachęcająca do doceniania prawdziwego szczęścia

Każdego 22 grudnia Hiszpanie przeżywają jeden z najbardziej ekscytujących momentów w okresie świątecznym: zdobycie wspaniałej nagrody finansowej w konkursie Najpopularniejszy prezent bożonarodzeniowy w roku. Co roku rodzina, pary i przyjaciele biorą udział wspólnie lub indywidualnie w tym corocznym wydarzeniu w nadziei na wygranie jednej ze wspaniałych nagród.

Myśl o zwycięstwie uszczęśliwia każdego, ale prawda jest taka, że ​​w tym dniu duży procent populacji zdaje sobie sprawę, że w tym względzie szczęście nie było po ich stronie. Tak naprawdę po sprawdzeniu, że nie zostaliśmy nagrodzeni, zdecydowana większość werbalizuje słynne zdanie „przynajmniej jestem zdrowy”ale nie zdając sobie sprawy z wartości i mocy tych słów, ponieważ zdrowie jest bez wątpienia prawdziwą nagrodą i najważniejsze, aby móc dalej cieszyć się życiem w towarzystwie najbliższych.

Aby zachęcić nas do doceniania prawdziwego szczęścia i tego, jakie mamy szczęście w innych sprawach, marka Puleva, która od lat angażuje się w dobro ludzi Na wszystkich etapach swojego życia rozpoczęła wyjątkową kampanię bożonarodzeniową, której celem jest podkreślenie tego, co naprawdę ważne, czyli zdrowia.

Dbajmy o siebie każdego dnia, żeby „przynajmniej być zdrowi”

Reklama wypuszczona przez firmę Puleva zachęca do refleksji poprzez różne codzienne sceny z życia codziennego typowy 22 grudniajak wypicie kawy w naszym zaufanym barze lub spotkanie z rodziną, podkreślane jest znaczenie możliwości powiedzenia, że ​​„przynajmniej jestem zdrowy”. Oświadczenie, które wykracza poza każdą osobę, ponieważ obejmuje rodzinę, przyjaciół, środowisko pracy… i, Jeśli możesz to powiedzieć, dzieje się tak dlatego, że naprawdę możesz czuć się szczęśliwy.

„Ogłoszenie jest wezwaniem do refleksji, ponieważ często zapominamy o tym, co naprawdę ważne. W Puleva pracujemy nad oferowaniem żywności, która zapewnia konsumentom dodatkowe zdrowie. Bo zdrowie zależy nie tylko od szczęścia, ale także od tego, jak każdy człowiek na co dzień o siebie dba – wyjaśnia. Miguel García Cuesta, dyrektor marketingu Pulevaprzed publikacją tego wyjątkowego ogłoszenia.

Krótko mówiąc, ta kampania Pulevy ma na celu przypomnienie nam, że naprawdę ważne jest nie to, aby zostać nagrodzonym w najważniejszym losowaniu roku, ale dbajcie o nasze zdrowie aby nadal cieszyć się wszystkimi rzeczami, które nas otaczają i dzięki którym naprawdę powinniśmy czuć się szczęśliwi.

Śledź tematy, które Cię interesują

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *