Gołąb z Lidla robi furorę. Co jest prawdą? Czy naprawdę mówimy o produkcie, który jest o wiele lepszy od innych? Konsumenci zastanawiają się.
Sytuacja, która wcale nie jest anomalią, w pewnym sensie produktem czasów, w których żyjemy. Coraz bardziej angażujące jest podejście włoskich konsumentów do produktów marki Lidl, a w każdym razie do artykułów spożywczych, a nie tylko sprzedawanych za pośrednictwem różnych sklepów znanej sieci dyskontów.
Wszystko bierze się ze świadomości znalezienia w każdej branży produktów, które są dosłownie nienaganne pod względem stosunku jakości do ceny. Lidl przez lata zaskakiwał właściwie wszystkich z naprawdę wyjątkowymi ofertami a przede wszystkim taką samą jakość różnych propozycji.
Produkty słodkie, słone, do pielęgnacji ciała, artykuły gospodarstwa domowego Lidl udostępnia każdą propozycję handlową, zawsze kierując się wspomnianym wcześniej stosunkiem jakości do ceny. W niektórych przypadkach zatem przedmioty sprzedawane przez tę samą markę dyskontowych supermarketów dosłownie przeszły do historii, jak na przykład słynne tenisówki, wprowadzone do obrotu kilka lat temu i sprzedane w ciągu zaledwie kilku dni w sklepach, a następnie w Internecie przez tych samych konsumentów, często po naprawdę niewyobrażalnych cenach.
Pełnoziarnista Colomba z Lidla cieszy się coraz większą popularnością, ale czy na pewno jest lepsza od pozostałych? Produkt wielkanocny
Dlatego też w ostatnich dniach, również biorąc pod uwagę zbieżność ze świętami Wielkanocnymi, gołąb z Lidla, dosłownie staje się popularny wśród Włochów. W szczególności produkt prezentuje się sam w pełnej wersji z brzoskwiniami, jabłkiem i kandyzowanymi gruszkami, wyraźnie dostępne we wszystkich punktach sprzedaży znanej sieci supermarketów.
Omawiany gołąb należy do linii określanej mianem deluxe tej samej firmy i jak na razie wywiera na konsumentów ciekawsze niż kiedykolwiek wcześniej wrażenie. Prośb jest coraz więcej z dnia na dzień.
Składniki charakteryzujące dany produkt, zgodnie z obecnymi etykietami, to mąka pszenna 21%, cukier, 11,5% kandyzowane kostki brzoskwiniowe, 10,5% mąka pełnoziarnista, drożdże naturalne, masło, żółtko jaja, odtłuszczone mleko w proszku, aromaty , 0,1% słodowa mąka jęczmienna i białka mleka.
Co więcej, konkurencyjność samego produktu jest absolutnie oczywista, 5,49 euro za opakowanie 750 gramów. Biorąc pod uwagę cenę za kilogram, mówimy o 7,32 euro, a to kwota i tak wygodniejsza niż kiedykolwiek, biorąc pod uwagę ceny pozostałych produktów dostępnych na rynku. Lidl jak zawsze pełen uznania, konsumenci rok po roku zatwierdzają i rozpowszechniają tę informację.