Meghan Markle po modzie i serialach przychodzi czas na gotowanie: fani szaleją w mediach społecznościowych

Megan Markle ląduje w kuchni. Księżna po raz kolejny zadziwia i wprawia w szał wszystkich swoich fanów na całym świecie.

Ta była aktorka telewizyjna nie traci rytmu. Dzięki swemu pięknu i wyrafinowanemu stylowi nigdy nie pozostaje niezauważony. Jego wielbiciele zaniemówili po tym, co się stało i czekają na dalsze wieści. Tymczasem młoda mama nie rezygnuje z kultywowania swoich pasji za granicą.

Od jakiegoś czasu krążyły pogłoski, że o tej kobiecie znów będzie mowa. Żona Harry’ego nie przestaje zatem odnosić sukcesów nawet po zrzeczeniu się obowiązków królewskich. Rodzina królewska przeżywa poważne trudności, gdy państwo Sussex otwierają nowy biznes.

Najpierw ukazały się książki opowiadające o prawdziwych wydarzeniach, które doprowadziły do ​​ich wydalenia z Londynu i które pozwoliły im na opublikowanie w 2021 roku ekskluzywnego wywiadu z Oprah Winfrey, który odniósł światowy sukces. Teraz księżna Sussex próbuje swoich sił w tej nowej roli, która wydaje się już odnosić sukcesy. Dowiedzmy się razem, co to jest.

Megan Markle zaczyna od nowa

Wraz z nadejściem tej wiosny szwagierka księżnej Walii Katarzyny rozpoczęła nowe życie. Otworzyły się przed nią drzwi do zawodu, który najwyraźniej też bardzo lubi. Młoda księżna pokazuje się przez kilka chwil w internetowym nagraniu, które od razu wywołało poruszenie. W ciągu kilku chwil w sieci zawrzało.

Znowu na Instagramie aktorka „Garnitury” w mgnieniu oka eksplodował liczbą polubień, osiągając 200 tysięcy obserwujących. Wydaje się zatem, że jego nowy projekt dotyczący stylu życia i gotowania trafił w gusta jego zwolenników. Po sukcesie swojego pierwszego bloga „Tiga”otwarty w 2014 r. i zamknięty w 2017 r., Megan Markle angażuje się w to nowe przedsięwzięcie. Jej marka to „amerykański Sad Riviera.

Pierwszy film opublikowany 14 marca trwa 15 sekund i jest w niskiej rozdzielczości. Na nim widać żonę księcia Harry’ego umieszczającą hortensje i róże w wazonie. Potem następuje kilka kadrów, na których kobieta pozuje w czarnej sukience, a potem przygotowuje ciasto w kuchni, która przypomina jej dom w Montecito (południowa Kalifornia).

Byłoby to swego rodzaju prezentacja tego pożądanego projektu, który zdaje się dotyczyć sklepu detalicznego sprzedającego dżemy, przetwory owocowe, pasty do smarowania, naczynia i książki kucharskie. Logo z logo widoczne jest na stronie internetowej firmy złoty kaligraficzny herb oraz e-mail do kontaktu, aby być na bieżąco z nowościami dotyczącymi nadchodzących produktów. Krótko mówiąc, Meghan naprawdę wydaje się myśleć jedno, a robić setki!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *