Znana włoska firma jest gotowa wprowadzić na rynek nowy wariant produktu, który pokochali konsumenci w każdym wieku.
Dla konsumentów na całym świecie, Barilla to synonim Włoch i dobrego jedzenia. Znana firma Parma przez lata zdołała podbić światowy rynek, ugruntowując swoją pozycję jednej z odnoszących największe sukcesy marek we współczesnej historii. Zrodzona pod koniec XIX wieku z przedsiębiorczej i futurystycznej wizji Pietro Barilli, firma od razu odniosła znaczny sukces na poziomie lokalnym, po czym stopniowo rozszerzyła swoją działalność na Włochy i Europę.
Wraz z wejściem na rynek zasad globalizacji, Barilla podbija stoły za granicą, pomagając szerzyć włoską wizję i smak kuchni. Do dziś znana włoska firma zachował swoje przywództwo w branży gastronomicznejutrzymując pozycję wiodącego producenta makaronów i ich pochodnych na świecie. Na przestrzeni lat firma Parma kilkakrotnie modyfikowała swoją produkcję, poszerzając ofertę o stale zmieniające się produkty, podążając za zapotrzebowaniem konsumentów.
Pod marką Biały Młyn, Od lat Barilla oferuje szeroką gamę wypieków, takich jak ciastka, paczkowane przekąski, pieczywo i ciasta. Założona w 1974 roku pod koordynacją Giovanniego Maestri, marka powstała, aby wyróżnić produkcję Barilli, historycznie związaną wyłącznie z makaronem. Następnie, w 1989 r., Barilla stworzyła nową linię ciastek, pierwszych we Włoszech wytwarzanych z pełnego ziarna.
Kawowy wariant ciasteczek Grancereale: pyszny
Szeroka gama produktów Barilla jest w stanie zadowolić podniebienia każdego konsumenta. Wśród najlepiej sprzedających się i najpopularniejszych produktów, Grancereale to jedna z marek odnoszących największe sukcesy co roku. Linia, stworzona na bazie zbóż i mąk pełnoziarnistych, od razu przyciągnęła uwagę tych, którzy nie chcą rezygnować ze smaku i jakości nawet bez użycia rafinowanych mąk lub szczególnie wysokokalorycznych składników.
Ostatnio, Barilla zadeklarowała, że jest gotowa wypuścić wariant kawowo-solony migdałowy słynnego pełnoziarnistego ciastka. Wiadomość ta przyciągnęła uwagę konsumentów najbardziej przywiązanych do marki, którzy od dawna czekali na pojawienie się czegoś nowego w ofercie smakowej. Nowy smak zapowiada się także na podbój rynku zagranicznego, gdzie Grancereale reprezentuje jedną ze sztandarowych marek międzynarodowego koncernu.
Tak naprawdę nie jesteśmy świadkami niczego nowego: na przestrzeni lat wiele produktów uznawanych za „wielki klasyk” przeszło przemianę, wystarczy pomyśleć o ekstraciemnych kroplach, kakao-colussi i wreszcie nowej wyprodukowany w wersji 100% roślinnej, jeszcze nie dostępny na rynku.