ANARA by Ana Lérida: modny salon fryzjerski wśród sławnych

Powiązane wiadomości

Fenomen sieci społecznościowych dotarł do świata estetyki, aby promować marki niektórych profesjonalistów, takich jak Ana Lerida. Fryzjer, właścicielka własnego salonu, ANARAzadomowiła się na tym świecie, zdobywając tym samym wielką sławę dzięki współpracy z krajem i osobistościami takimi jak . Wyjątkowa praca i najnowocześniejsze techniki fryzjerskie sprawiają, że ten salon jest obowiązkowym przystankiem dla wszystkich, którzy chcą zadbać o swoje włosy.

Jak sama nam opowiada w wywiadzie, pomysł bycia fryzjerem przychodzi jej do głowy już od najmłodszych lat: „od bardzo młodego wieku Już pokochałam strzyżenie przyjaciół i robienie makijażu.” Jednak dopiero kilka lat temu udało jej się spełnić swoje marzenie o własnym salonie fryzjerskim ANARA. „Skończyłam dwuletnie studia i specjalizowałam się w kursy koloru w Paryżu, pracuję od 24 lat”.

Choć jak wyjaśnia, „moje salony skierowane są do wszystkich typów sfer społecznych, każda osoba ma swobodę wyboru salonu, w którym zostanie otoczona dobrą opieką na poziomie osobistym i zawodowym”, ANARA stała się miejscem odniesienia dla wielkich osobistości dla jego praca wykonana szczegółowo. „ANARA oferuje wyłącznie zabiegi i produkty, które można znaleźć tylko w naszych salonach. Mój zespół jest stworzony na mój obraz i podobieństwo: poważni, bliscy i perfekcjoniści profesjonaliści. W tej chwili mam zespół 22 pracowników„.

Sławy bez dobrej pracy nie da się osiągnąć. Wszystko, co osiągnął, zawdzięcza poświęceniu i demonstracji specjalizacji potwierdzonej w jego salonie zlokalizowanym w Barcelonie. „Najbardziej poszukiwanymi usługami w naszych salonach są Terapie kolorystyczne i keratynowe gdzie jesteśmy znani z tego, że zawsze jesteśmy na bieżąco” – mówi nam Ana Lérida.

Kolorystyka jest trendem

W ubiegły czwartek, 10 marca, Ana Lérida była obecna na konferencji zaprezentować nową, niezawierającą amoniaku koloryzację INOA. „SIEMANIE „To kolor z olejkiem i bez amoniaku, który nie zmienia i szanuje skórę głowy, pokrywając w 100% siwe włosy” – wyjaśnia nam fryzjerka. W tej przestrzeni stylizowała włosy modelki. Nievesa Alvarezaktóry był zachwycony wypróbowaniem tego nowego produktu.

Z tego powodu stylistka jest zachwycona nową formułą gwiazdorskiej marki L’Oréal. Jak nam mówi, ta nowa technika jest bardzo ważna dla pielęgnacji włosów i ich kondycji po koloryzacji: „Moje produkty do koloryzacji muszą być jak najbardziej naturalne. Amoniak nie wchodzi do moich formuł„.

Ana Lérida i Nieves Álvarez.

Jeśli zapytamy go, jakie są aktualne trendy we fryzjerstwie i urodzie, odpowie jasno: nowa paleta kolorów INOA bez amoniaku od L’Oréal, organiczne terapie keratynowe i produkty bez siarczanów, glutenu i parabenów. „Na lato będą trendy Frenchbalayage waniliowy, orzech laskowy i karmel. Moimi ulubionymi ponadczasowymi trendami są zmiany kolorów we wszystkich odsłonach” – deklaruje.

We wszystkich tych zabiegach Ana Lérida podkreśla ogromne znaczenie pielęgnacji włosów w domu. Zaleca użycie produkty post kolor z nawodnieniem. A na co dzień poleca produkty „prestiżowej nowojorskiej firmy, której jestem ambasadorką, ORIBE, bez siarczanów, wegańskie, wegetariańskie, bezglutenowe i bez parabenów”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *