(P) Jak FOREO podbiło 30 milionów serc?

Osiem lat w branży: Beauty-Tech jest najszybciej rozwijającą się marką produktów do pielęgnacji skóry na świecie

W tym miesiącu przypada 8. rocznica szwedzkiej marki technologii kosmetycznych FOREO, a jeśli nie słyszałeś wcześniej o tej nazwie – zapamiętaj ją! Zaledwie kilka tygodni przed jej ósmymi urodzinami, po tym, jak zyskała poparcie Lookfantastic jako najlepsza marka premium urządzeń do pielęgnacji skóry na świecie, ugruntowała swoją pozycję nr 1 jako najgorętszego narzędzia do pielęgnacji skóry na świecie, potwierdzone przez 160 200 000 wyświetleń na TikTok.

Założona przez wizjonera Filipa Sedica, właściciela ponad 200 zarejestrowanych patentów, FOREO od chwili premiery marki w 2013 roku wyruszyła na podbój stratosfery piękna i nic nie wskazuje na to, aby na tym miała się zatrzymać. Dzięki urządzeniu FOREO sprzedawanemu co 10 sekund w 2020 r. marka szybko stała się synonimem „narzędzia do pielęgnacji skóry” i już samo spojrzenie na asortyment MIESIĄC mówimy o ponad 20 milionach sprzedanych produktów. Nie jest to niespodzianką, gdyż szwedzki innowator w Czarny Piątek sprzedał w Czarny Piątek na foreo.com ponad 2 miliony urządzeń LUNA w zaledwie 24 godziny, a w dodatku pomimo pandemii koronawirusa firma zaobserwowała ponad 30% wzrostu sprzedaży online sprzedaży i przejął kontrolę nad całą branżą, prowadząc ją w jedynym możliwym kierunku przyszłości piękna – Beauty-tech.

„Kiedy wypuściliśmy na rynek w 2013 roku, mieliśmy tylko dwie rzeczy: niesamowity, rewolucyjny produkt w prawej ręce i marzenie w głowie. Okazuje się, że to wszystko, czego potrzebujesz, aby odnieść sukces. Dziś FOREO jest obecne w ponad 80 krajach, zatrudnia 3000 silnych pracowników i jest uznawane za standard przez 30 milionów klientów na całym świecie, jest to naprawdę godne pochwały, ponieważ FOREO obchodzi obecnie osiem lat swojego istnienia.”, mówi Boris Trupcevic, dyrektor generalny FOREO.

Dodaje: „Oprócz tej emocjonalnej kulminacji otrzymaliśmy najcenniejszy prezent od naszych pięknych klientek, które nagradzają wysiłki FOREO na rzecz doskonałości pięcioma gwiazdkami na platformie recenzji konsumenckich Trustpilot. Jesteśmy firmą zorientowaną na potrzeby klienta i dążymy do tego, aby produkty były trwałe i wysokiej jakości. Nasi klienci to dostrzegają i wielu z nich od początku ufa naszej marce. Skontaktowaliśmy się z setkami naszych pierwszych klientów, aby uzyskać ich opinie, aby mieć pewność, że będą nadal korzystać z naszych urządzeń. Słuchanie historii o tym, jak to było, było naprawdę poruszające nasze stało się częścią ich życia. Co było naprawdę wyjątkowe, wszyscy zauważyli, że produkty FOREO działają bez zarzutu nawet po 8 latach użytkowania i nadal wyglądają tak ładnie i czysto jak nowe, a bateria ma naprawdę długi czas pracy „szalony”. Oznacza to, że udało nam się nie tylko zaspokoić potrzeby naszych klientów, zadbać o zrównoważony rozwój, ale także pobudzić innowacje i poprawić jakość życia ludzi!”

Oparte na innowacyjnym szwedzkim DNA, FOREO jest oryginalnym twórcą pierwszego na świecie silikonowego środka do mycia twarzy, wprowadzonego na rynek w 2013 roku. Jest powszechnie określany jako jabłko branży pielęgnacji skóry. Dziś LUNA to najczęściej kopiowany produkt kosmetyczny na świecie, a jak mówią – imitacja to najszczersza forma pochlebstwa. Pod koniec 2019 roku bezprecedensowym orzeczeniem sądu w Szanghaju przyznano marce 3 miliony RMB odszkodowania, co stanowi największą wypłatę związaną z podrabianiem za projekty naruszające prawa autorskie przed szanghajskim sądem ds. własności intelektualnej. To ogromne zwycięstwo nie tylko wzmocniło wysiłki marki w walce z fałszerzami, ale nadało ton innym markom cierpiącym na ten sam problem.

FOREO to nie tylko kolejna nowa marka kosmetyczna, to innowacja i technologia, która sprawdza się na rynku kosmetycznym i robi różnicę. Ta marka premium jest najbardziej znana z trzech produktów „bohaterów”: LUNA 3, UFO 2 i BEAR, uroczych, ale potężnych urządzeń przenośnych, które zawierają poważny rytuał i zapewniają pełną sesję pielęgnacyjną w zaledwie 6 minut, zgodnie z opisem w Vogue. ukochana gwiazda, najmiększa i najbardziej higieniczna silikonowa szczoteczka do twarzy na świecie, zapewnia głębokie, a jednocześnie delikatne oczyszczenie, zapewniając, że bariera skóry pozostaje zdrowa i nienaruszona. W połączeniu z wielokrotnie nagradzany mistrz pełnej twarzy i mikroprądowe urządzenie do tonizacji twarzy, skóra staje się młoda i promienna w ciągu kilku minut. O ile urządzenia tej marki, LUNA 3 i UFO 2, sprzedają się najlepiej, o tyle BEAR to najnowszy produkt, który odnotował największą dynamikę wzrostu w ciągu ostatniego roku i szybko dogania sukcesy linii LUNA i UFO. Jednak zespół naukowy Instytutu FOREO pracuje już nad kolejną wielką rzeczą, dbając o to, aby była ona ponownie wyjątkowa pod względem funkcjonalności, doskonałej jakości, trwałości i korzyści, jakie oferuje.

Marka zabiera swoich wiernych klientów w podróż w czasie, gdyż najnowocześniejsza technologia urządzeń FOREO dosłownie wymazuje lata z ich twarzy, przenosząc ich w czasy, kiedy czuli się najpiękniej. Sprzedając ponad 30 milionów produktów, FOREO upiększyło twarze i wywołało uśmiech na twarzach swoich klientów miliardy i miliardy razy, wydobywając prawdziwy wewnętrzny blask, dzięki czemu ludzie wyglądają i czują się młodziej. W ciągu ośmiu krótkich lat firma od zera osiągnęła miliardy, zdobywając ponad 225 globalnych nagród, otwierając futurystyczny obiekt w Chinach wraz z zaawansowanym instytutem badawczo-rozwojowym, dachami pokrytymi panelami słonecznymi, placówkami opieki w salach gimnastycznych dla pracowników, otworzyła 20 kolejnych na całym świecie centra i biura na sześciu kontynentach i pięła się w rankingach, stając się najczęściej oglądaną marką produktów do pielęgnacji skóry na świecie, zajmując pierwsze miejsce.

FOREO zdobywa pierwsze miejsca na wszystkich nadchodzących listach przebojów i transmituje na żywo e-commerce, przyszłość handlu, rozpoczyna FOREO w kolejną przygodę, zabierając swoich klientów do prawdziwych zakupów na żywo o nazwie „SkinposiTVty” z serią programów emitowanych w kanałach społecznościowych marki w każdy piątek przez cały miesiąc obchodów marki FOREO, rozpoczynający się 9 lipca. Polecamy obejrzeć go na YouTubie, ale dostępny jest także na Facebooku i Instagramie. Nie chcesz przegapić tej imprezy, ponieważ oprócz ofert specjalnych na i wyzwaniem w mediach społecznościowych, marka rzuci Ci okiem, swego rodzaju „za kulisy” procesu lub produkcji oraz historię marki, z prawdziwymi ludźmi z FOREO, od ekspertów ds. badań i rozwoju po superbohaterów obsługi klienta, zdobywając do serca marki, która na zawsze zmieniła branżę kosmetyczną. Będzie to także doskonała okazja, aby poznać wszystkie wskazówki i triki, jak najlepiej wykorzystać produkty FOREO.

FOREO prognozuje dwucyfrowy wzrost w 2021 r. i planuje znacznie większy wzrost do 10 lat. W IV kwartale 2021 roku firma wprowadzi na rynek nowy produkt, który zakłada ultraspersonalizowane doświadczenie i indywidualne podejście do pielęgnacji skóry, a także redefinicję piękna – łącząc w sobie wszystkie najważniejsze trendy, jakich możemy spodziewać się w branży w tym roku, wyznaczając kolejny wysoki standard dla branży kosmetycznej. Z pewnością nie jest to ostatnia wiadomość od szwedzkiego pioniera w tym roku, a w 2022 r. pojawi się ich znacznie więcej. Firma wraz ze swoją siostrzaną firmą FAQ Swiss planuje zwiększyć swoją obecność na rynku materiałów eksploatacyjnych, takich jak pielęgnacja jamy ustnej jak również w profesjonalnych urządzeniach do pielęgnacji skóry. Kto wie, dokąd zaprowadzi nas ta podróż marki i jak będą wyglądać kolejne lata, ale bądźcie spokojni, z FOREO na czele – wyniesie nas to poza wszelkie wyobrażenia.

NA TYM SAMYM TEMACIE






Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *