Nareszcie dotarliśmy, Meghan Markle odkrywa pierwszą perełkę marki: jest w limitowanej edycji

Pierwszy „przedsmak” nowej marki Meghan Markle został ujawniony w mediach społecznościowych wraz ze zdjęciami pierwszego produktu w sprzedaży.

Meghan Markle uruchomiła nową markę lifestylową Sad na Riwierze Amerykańskiejw zeszłym miesiącu i aż do teraz nie przekazał żadnych dalszych informacji. Księżna Sussex po raz pierwszy zaprezentowała swoją nową markę 14 marca za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej i profilu na Instagramie.

Po prawie miesiącu niepewności, Pierwszym produktem Meghan okazuje się dżem truskawkowy. Jak ujawnili w swoich relacjach na Instagramie niektórzy z jej najbliższych współpracowników, produkt jest dostępny w limitowanej edycji, ale niektórzy wpływowi przyjaciele księżnej otrzymali go wyłącznie.

Ujawniono pierwszy produkt lifestylowej marki Meghan Markle

Starając się zachować poczucie tajemniczości, nowy amerykański dżem Meghan Markle wydawał się być rozpowszechniany wśród przyjaciół i wpływowych osób. Jednak bystre oczy fanki zauważyły ​​coś intrygującego w opakowaniu produktu. Uwagę wielu przykuł fakt, że wysyłane słoiki były indywidualnie numerowane.

Na przykład na słoiku widnieje napis „17 z 50„, podczas gdy inny podaje słowa „10 z 50„. Ta wyjątkowa numeracja skłoniła wielu obserwujących do spekulacji, że dżem Meghan może być dostępny w dużych ilościach”.ograniczony”.

Stylistka Tracy Robbins i Delfina Blaquier, fotograf i żona gwiazdy polo Nacho Figueras, byli wśród tych, którzy udostępnił pierwsze spojrzenie na produkt w mediach społecznościowych. 15 kwietnia w swoich relacjach na Instagramie Robbins udostępnił zdjęcie dżemu umieszczonego w koszyku upominkowym wypełnionym świeżo zebranymi cytrynami.

Logo marki można zobaczyć na etykiecie dżemu. „Sad na Riwierze Amerykańskiejwydaje się być napisany odręcznie przez Meghan, ponieważ w czasach aktorskich pracowała na pół etatu, co wiązało się z nauczaniem kaligrafii.

Źródło podało Ludzie wcześniej w tym miesiącu Firma „będzie odzwierciedlać wszystko, co kocha: rodzinę, gotowanie, rozrywkę i wystrój domu„. Nazwa marki jest hołdem dla Santa Barbara, kalifornijskiego miasteczka, w którym Meghan i Harry mieszkają z dwójką dzieci. Ten odcinek wybrzeża Kalifornii nazywany jest „Riwierą Amerykańską”, a nazwa rodzinnej dzielnicy, Montecito, widnieje pod logo American Riviera Orchard.

Oprócz dżemów i innych jadalnych przysmaków, Meghan zabiega o znaki towarowe w celu uzyskania wyłącznych praw do sprzedaży produktów kosmetycznych, wystrój domu, artykuły papiernicze, pościel, drobny sprzęt kuchenny, przyprawy, sprzęt do jogi, sprzęt ogrodniczy, akcesoria dla zwierząt i wiele innych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *