Hiszpańska aktorka jest bohaterem wiosennej kampanii Do . Z tej okazji firma prezentuje wiosnę pełną kolorów, energii i optymizmu.
Chwila na odkrycie wszystkich moda, wszystkie kolory, wszystkie marki i wszystkie style, aby każdy mógł tworzyć, bawić się, miksować i odkrywać.
Aktorka nosi ubrania z kwiatowe nadruki i kolory, takie jak różowy, zielony, czerwony i pomarańczowy które napełnią ten początek wiosny witalnością i pozytywnością.
W miejscu, w rytm piosenki Bibbidi-Bobbidi-Boo z filmu animowanego Kopciuszek Pojawiają się najbardziej charakterystyczne elementy tej pory roku, takie jak światło, kwiaty, ptaki i motyle, odtwarzając w ten sposób marzycielski wszechświat pełen emocji i iluzji.
Od dziś możesz kupić nowe kolekcje marek Woman Limited, Woman, Woman Fiesta, Formula Joven, Latouche i Lloyd’s (w sprzedaży wyłącznie w El Corte Inglés).