Barilla, historyczna decyzja firmy: wszystko się zmienia dla konsumentów

Ważna decyzja podjęta przez Barillę będzie miała istotny wpływ na konsumentów przez cały 2024 rok.

Dla Włochów hasło „Gdzie jest Barilla, tam jest dom” z biegiem lat stało się to solidną rzeczywistością. Ta marka makaronów jest ulubioną marką Włochów i jedną z niewielu dostępnych za granicą. Ale pod jego kontrolą znajduje się także marka produktów śniadaniowych „Mulino Bianco”, która od 1974 roku uszczęśliwia dzieci. W koszyku Włochów dlatego Barilla zajmuje ważną część.

Właśnie z tego powodu podejmowanie przez firmę ważnych decyzji ma znaczący wpływ na dużą liczbę konsumentów. Przynajmniej ten rok otwiera się radosną wiadomością dla lojalnych klientów Barilli, biorąc pod uwagę, że od lutego nastąpi spadek cen jej produktów. Decyzja ta będzie obowiązywać do 31 grudnia 2024 roku.

Podczas gdy inflacja we Włoszech wpływa na wiele podstawowych artykułów pierwszej potrzeby, kultowe opakowania makaronów zostaną przecenione o od 7 do 13% aktualnej ceny. Nie tylko do spaghetti, ale do większości formatów produkowanych przez firmę. Ponadto obniżka dotyczy ogólnie najlepiej sprzedających się produktów, w tym pieczywa, a także niektórych markowych ciastek.Mulino Bianco„, łącznie z bliskimi”Gocciole„.

Dlaczego Barilla podjął tę historyczną decyzję

Ze swojej strony marka uzasadniła swoją decyzję m.in posunięciem mającym na celu wykazanie poczucia odpowiedzialności wobec swoich klientówjak zawsze od chwili założenia. Przy takim założeniu, oprócz skutecznej pomocy konsumentom, widać, że Barilla stara się poprawić swój wizerunek. Pozostaje liderem rynku, choć ostatni rok nie był najlepszy.

Tak naprawdę w 2023 roku marka odnotowała 14% spadek sprzedaży makaronów w supermarketach, po czym chce jak najszybciej, nawet do końca roku, odrobić straty. Planowane cięcia jednak także w świetle tych rozważań pozostają operacją niezwykłą, biorąc pod uwagę, że nią będą ważne na terenie całego krajużaden region nie jest wykluczony.

Aby rozpocząć działalność, Barilla będzie musiała dokonać przeglądu obecnie obowiązujących umów z dystrybutorami, takimi jak supermarkety i sklepy. Są to zmiany wprowadzone do cen katalogowych produktów dołączonych do już zawartych umów. Pozostaje tylko pozostać „na bieżąco” w oczekiwaniu na nowe informacje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *