Powiązane wiadomości
Charlotte Tilbury, lbyć gwiazdą makijażu takich jak Nicole Kidman, Kate Moss, Salma Hayek i Kendall Jenner, jest jednym z pionierów w tworzeniu przestrzeni w metaświecie. Teraz idź o krok dalej i uruchom aplikację Pierwszy awatar 3D Charlotte i z nowy wirtualny sklep firmy.
Dzięki temu wciągającemu doświadczeniu zwolennicy marki mogą cieszyć się awatarem Charlotte i wchodzić w interakcję z nimktóra ożywa jak za pomocą magii, oprócz otrzymywania bezpośrednich porad, niezależnie od tego, gdzie się znajdują.
Po prostu zeskanuj kod QR lub przesuń palcem i uroda pojawia się na urządzeniu mobilnym, przejawiające się w rzeczywistości rozszerzonej. Firma zaprojektowała portal, który przeniesie Twoich gości do krainy czarów: Wirtualna kraina piękna z kolekcji Impreza z rozmowami na poduszki.
Stamtąd, towarzyszy odwiedzającemu w wirtualnej podróżyw którym odwiedza się wiele rzeczywistości Produkty 3D, które można kupićkursy mistrzowskie w przesyłanie strumieniowea także dostęp do funkcji „Kupuj u znajomych”, która umożliwia wejście do metaświata bizneswoman.
Charlotte Tilbury Beauty to pierwsza marka w branży kosmetycznej która wykorzystuje technologię mieszanej rzeczywistości.
„Marzę o innowacjach zarówno w zakresie produktów, jak i technologii. „Myślę, że istnieje cienka linia oddzielająca zaawansowaną technologię od magii i teraz po raz pierwszy będę miał wersję uniwersalną, zawsze dostępną i fantastyczną jako awatar” – mówi przedsiębiorca.
„Od dawna myślałem o stworzeniu awatara, ponieważ pozwala mi to być z każdym, wszędzie i o każdej porze, a technologia w końcu to osiągnęła. Korzystając z mieszanej rzeczywistości, mogę teraz połączyć fizyczne dzięki wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, aby ożywić wszystko, co sobie wyobrażam” – mówi Charlotte.
I dodaje, że: „Jest jeszcze wiele innowacji, które wyjdą z mojego tajnego laboratorium technologicznego. Moje osobiste motto jest takie samo jak mojej marki: „Odważ się o tym marzyć, odważ się w to wierzyć i odważ się to zrobić”. „To dopiero początek mojego awatara, teraz, gdy wkraczamy w metaświat” – podsumowuje założycielka i prezes Charlotte Tilbury Beauty.
Piękno i metaświat?
Dziś metaświat sprawia, że płyną rzeki atramentu. A priori nie wydaje się, że pomysł jest całkowicie nowy. Dwie dekady temu Second Life pozwoliło nam wyobrazić sobie życie jak awatar w przestrzeni cyfrowej.
Najwyraźniej było to przedmiotem zainteresowania Marka Zuckerberga – wizjonerowi Facebooka – za metaświat, który rozbudził i zwiększył ciekawość tego alternatywnego świata, w którym mogą żyć tysiące ludzi. doświadczeń siedząc na sofie i zawsze wyglądając młodo i nienagannie.
W metaświecie miliony ludzi jednocześnie lubi grać online, brać udział w koncertach na żywo lub wydawać miliony euro rocznie dzięki sprzedaży aktywa cyfrowe, takie jak ubrania lub akcesoria, które umożliwiają dostosowanie własnego wirtualnego awatara lub alter ego.
Jak wynika z raportu agencji Wildbytes, Za pięć lat 70% dużych marek znajdzie się w metaświecie. Rynek, który w ciągu najbliższych dwóch lat przeniesie 730 miliardów dolarów dzięki sukcesowi NFT. Szacuje się, że w 2025 roku w metaświecie będzie można wykonywać ponad 50% codziennych czynności.
Marki i konsumenci
The fabryki kosmetyków są obecnie w trybie eksploracji w tym nowym świecie, w którym można stworzyć nowe przestrzenie powiązań między markami i konsumentami. Tam czas płynie wolniej i każdy może wyrazić siebie swoim idyllicznym wizerunkiem.
Do tej pory doświadczenia związane z urodą ograniczały się do sieci społecznościowych i stron internetowych. Metaświat obiecuje całkowite zanurzenie, w którym poprzez awataraa czasami z strój które każdy wybiera lub może kupić, możesz poznać najnowsze nowe produkty kosmetyczne, perfumeryjne, estetyczne i pielęgnacyjne.
Ta przestrzeń też Umożliwia wypróbowanie przed podjęciem decyzji o zakupienawet popisz się Patrzeć makijażu lub ekstremalnej fryzury, której w rzeczywistości nigdy nie założysz, ponieważ w metaświecie istnieje tylko wirtualne ryzyko.
Od Diora do Narsa
Jest wiele marek, które już rozpoczęły tę ścieżkę. Dom francuski Dior jako pierwszy nawiązał współpracę z ZepetoA aplikacja z ponad 200 milionami użytkowników, co pozwala stworzyć cyfrowe alter ego i pozwolić mu poruszać się po wyimaginowanym wszechświecie, aby wchodzić w interakcję z innymi członkami platformy.
Za narysowanie dziewiątki odpowiadał Peter Philips, dyrektor działu Makeup Creation and Image wygląda wirtualny, zbudowany wokół najbardziej kultowych produktów domu.
Eskada wkroczył do metaświata poprzez popularną grę wideo Roblox stworzyć koncepcję zabawy w formie Park rozrywkiwokół ostatniego zapachu, Wróżka Miłość.
Gucci został wprowadzony w słynnej grze wideo Przejście dla zwierzątgdzie stworzona przez każdą postać może odkrywać i dostosowywać swoje Patrzeć z kosmetykami i perfumami tej firmy.
Ze swojej strony Nars stworzył NFT za swój najlepiej sprzedający się produkt: Blush orgazm.
I Prawdziwy przetworzył 17 rejestracji w USA, aby móc działać w metaverse i NFT z niektórymi markami Grupy.