Pedra del Hierrohiszpańska marka grupy Tendam zaprezentowała w czwartek, 10 marca, swoją kolekcję jesienno-zimową na przyszły rok. Tym samym marka wróciła na wybiegi po dwóch latach bez paradowania z powodu pandemii wywołanej koronawirusem. IFEMA i Tydzień mody Mercedes Benz w Madrycie byli uczestnikami tego powrotu, który również był obecny sławni ludzie o wielkości Paula Echevarría, Victoria Federica czy Javier Rey.
Po minucie ciszy, którą wszyscy uczestnicy obserwowali na prośbę samej marki, atmosfera wypełniła się zabawą i radością dzięki wyborowi odzieży, która zabrała nas do era szalonych lat 20. Nacho Aguadodyrektor kreatywna linii damskiej i Alexa Mirallesa, projektant linii męskiej zaproponowali kolekcję inspirowaną podobieństwami między mężczyznami i kobietami. ’odwracać’ to nazwa kolekcji, której celem jest odkrywanie granic wraz z przejściem między dniem i nocą.
Z zespołem muzycznym towarzyszącym paradzie w tle, projektanci zaprezentowali serię wygląda w szerokiej gamie kolorów i kształtów, które dają nam ochotę na wyjście, zabawę, imprezę i wiele więcej. The pióra, brokat, muszki, trencze, poduszki naramienne i wiele innych detali było gwiazdami wybiegu.
W sieciach tzw wpływowy Marta Lozano był odpowiedzialny za pokazanie wszystkiego, co działo się zarówno w za kulisami jak w pierwszy rząd. Z tą strategią przejąćobserwujący mogli zobaczyć, jak wszystko zostało zorganizowane na koncie Pedro del Hierro na Instagramie.