zaprezentowała swoją pierwszą ekskluzywną kolekcję ręcznie i jej marka TFP.
Oto wybór odzieży zaprojektowanej i wyprodukowanej w Hiszpanii, z wysokiej jakości tkanin i materiałów, idealnych na świętowanie.
„Jestem niezwykle dumny z rezultatu i premiery kolekcji, nad którą pracowaliśmy przez tyle miesięcy. Pedro del Hierro jest partner idealny, aby dać TFP potrzebny impuls, ponieważ podzielamy wartości, a ponadto zawsze łączyła nas silna więź rodzinna. Możliwość pracy z całym zespołem była luksusem” – oświadczyła podczas prezentacji Tamara Falcó.
Kartagena i Aruba
Zakład, w którym na tę okazję zostały zaprojektowane dwie kolekcje inspirowane Karaibami i duchem cieszenia się wakacjami, a także w dwóch miastach, w których panuje moda: Cartagena, nastawiona na specjalne okazje i Aruba, zaprojektowana, aby błyszczeć w letnie noce. Wyróżniają się jasne kolory, wyraźny nadruk, zarówno etniczny, jak i kwiatowy, oraz kobiece objętości, które podkreślają kobiecą figurę.
Jeśli chodzi o jakość tkanin, w kolekcji Cartagena dostępna jest duża różnorodność, na przykład szyfon lureksowy, żakard, żorżety, krepy i satyny, zarówno w wersji drukowanej, jak i gładkiej. Podczas gdy na Arubie wyróżniają się bardziej naturalne cechy, takie jak len, bawełna, żakard i drzewo sandałowe. Krótko mówiąc, eleganckie, wesołe i bardzo pochlebne kawałki.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani tą współpracą i bardzo zadowoleni z rezultatu kolekcji, którą mamy nadzieję zobaczyć w tym sezonie wiele kobiet. Pedro del Hierro to design, jakość i elegancja, wartości, które Tamara doskonale reprezentuje” – deklaruje Nacho Aguayo, dyrektor kreatywny ds. kobiet w Pedro del Hierro.
Kolekcja Cartagena, składająca się łącznie z 15 części garderoby, jest już w sprzedaży. Aruba, składająca się łącznie z 19 sztuk odzieży, udostępni je w maju, obie będą dostępne na PedrodelHierro.com i Cortefiel.com, a także w 32 wybranych sklepach Cortefiel.