Powiązane wiadomości
Twój nowy zrównoważona i kobieca marka sportowa. Dash and Stars ma na celu zaspokojenie potrzeb kobiet, które szukają odzieży sportowej, dzięki której mogą poprawić swoje wyniki, ale które są świadome kryteriów zrównoważonego rozwoju i które chcą zachować swój styl podczas uprawiania ulubionego sportu.
Grupa zaprezentowała marce wydarzenie, w którym wzięło udział trzech ambasadorów luksusu: model Vanessę Lorenzoaktorka Andrzej Duro i trener Patry’ego Jordana. Trzy bardzo różne kobiety, które każda w swojej dyscyplinie lubią uprawiać sport, dbać o siebie i prowadzić zdrowy tryb życia.
Celem Dash and Stars jest dotarcie do wszystkich kobiet, które lubią o siebie dbać i chcą żyć intensywnie i zdrowo. Także poszukaj motywuje do uprawiania sportu i ma bardzo konkurencyjną cenę, Średni koszt za sztukę nie przekracza 30 euro.
Jest teraz dostępny online oraz w 15 fizycznych punktach sprzedaży w Hiszpanii i Portugalii. Oprócz odzieży oferują różne akcesoria, takie jak skarpetki, czapki, maty do jogi, torby gimnastyczne…
Zaangażowani w zrównoważony rozwój
Marka odzwierciedla zaangażowanie, które łączy zrównoważony rozwój i radość ze sportu. Tkaniny pozyskiwane są m.in. z materiałów takich jak poliester i poliamid z recyklingu, modal Tencel czy bawełna BCI.
Oprócz, procesy produkcyjne są przyjazne dla środowiskawytwarzając mniej odpadów i zmniejszając zużycie wody i energii.
Odzież wykonana z przetworzonych, organicznych i zrównoważonych tkanin technicznych jest barwiona na różne kolory atramentowe, bordowe i pudrowe odcienie, które wyróżniają się elegancją. Później rozwiną się w odświeżające i kolorowe palety. Jej odciski odzwierciedlają elementy natury, chcąc podkreślić jego znaczenie.
Projekty strategiczne
Projekty Dash i Stars są zaprojektowane tak, aby maksymalnie sprzyjają ciału, z otaczającymi tkaninami, strategicznymi szwami i detalami gwarantującymi maksymalny komfort. The techniczny szczegół Jest to niezbędne, ponieważ zaspokaja wszystkie potrzeby sportowe i poprawia komfort użytkowania.
Pierwsza kolekcja firmy na wiosnę-lato 2022 obejmuje odzież do uprawiania sportów m.in bieganie, fitness, joga, tenis wiosłowy i pływanie.
Odzież przeznaczona do intensywnych zajęć została zaprojektowana z myślą o: efekt kształtowania tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne, dzięki zgrzewaniu określonych punktów. Dodatkowo posiada czterokierunkową elastyczność, a bezszwowa, kompresyjna tkanina dopasowuje się do ciała nie powodując otarcia.
W przypadku zajęć o niewielkim wpływie, takich jak joga, a bezszwowa tkanina z kolagenem naturalnego pochodzenia, wyjątkowo miękki i świeży w dotyku, lekki i elastyczny, efekt drugiej skóry. A do pływania Stroje kąpielowe schną wyjątkowo szybko.
O Tendamie
Tendam jest jedną z głównych europejskich firm w branży branża modowa specjalizująca się w zarządzaniu markami w segmencie masowy rynek premium. Firma posiada obecnie dziewięć marek własnych: Women’secret, Springfield, Cortefiel, Pedro del Hierro, Hoss Intropia, Slowlove, High Spirits, Dash and Stars i Fifty.
Poprzez nową wielokanałową platformę wielomarkową sprzedaje także marki zewnętrzne. Obecna w ponad 70 krajach i ponad 1800 punktach sprzedaży, prowadzi dystrybucję poprzez sklepy własne, e-commerce i franczyzę.