Powiązane wiadomości
Nosi projektant Roberto Verino 40 lat pracy pomiędzy tkaninami, inspirowany tym, co nazywa spokojne piękno. Z tego powodu wprowadza na rynek kolekcję wiosna-lato 2022 jako hołd dla wszystkiego, co wieczne i niezmienne. Takich, którzy potrafią przekroczyć czas, bo potrafią dostosować się do czasów, nie tracąc przy tym ich istoty, i dlatego, że są uniwersalni.
Ta kolekcja jest zaproszenie do odzyskania świadomego wypoczynkuchwile spokoju, ciche spacery i inspirujące dolce far niente, który na przestrzeni dziejów urzekł tak wiele talentów artystycznych.
„Chodzi o to, aby spojrzeć na te małe rzeczy, spojrzeć wstecz i zdać sobie sprawę, że musimy przestać. Zawsze powtarzam, że trzeba o siebie dbać i rozróżniać w życiu to, co wartościowe – mówi galicyjska projektantka.
I dodaje: „Nie trzeba jechać na pełnych obrotach, nie zostawiając śladu, nie zostawiając przyjaciół… Ostatecznie najważniejsze jest to, że naprawdę cię kochają, bo kochałeś ludzi– podsumowuje.
40 wyjątkowych kobiet
Aby uczcić tę rocznicę, Roberto Verino wybrała i zapewniła obecność 40 wyjątkowym Hiszpankom, w tym wiceprezes ds ON HISZPAŃSKI, Cruz Sánchez de Lara. „Bardzo trudno było mieć tylko 40 osób. Nie wszystkie kobiety, które bym chciała, są tutaj, ponieważ w niektórych przypadkach nie były dostępne, ale wszystkie te, które tutaj są, są bez wątpienia wyjątkowymi kobietami” – powiedziała projektant.
Propozycje nową kolekcję wiosenno-letnią Podzielone są na trzy momenty użytkowania.
„W kolekcji zidentyfikowałam trzy propozycje, uwzględniające nasze ikony jako marki i naszą przyszłość oraz ustaliłam trzy momenty wykorzystania: codzienność, w ramach koncepcji życia codziennego, poszukiwania męsko-kobiecej równowagi. Biorąc to pod uwagę, obejmuje kolekcję garniturówktóre podkreślają tę trajektorię, w której garnitur jest dla mnie jednym z najbardziej charakterystycznych elementów domu” – mówi Verino.
„Po nim następuje chwila świętowania, wieczorem, przy jasnych i złotych tkaninach. Na koniec jeden z aspektów, który motywuje mnie najbardziej, czyli wykorzystanie kolorów i nadruków, z bardzo prostymi i atrakcyjnymi koordynacjamicałkowity Patrzeć lub mieszane, których podstawowym celem jest dawanie zachęty. Potrzebujemy tej pigułki zbiorowego ducha, poczucia wsparcia i naładowania akumulatorów” – podsumowuje Roberto Verino.