Powiązane wiadomości
Luty to jeden z najważniejszych miesięcy w świecie mody. Różne wybiegi na całym świecie goszczą najbardziej znane i innowacyjne marki na scenie. moda prezentować kolejne. Od ostatniego piątku 18-go do wtorku 22-go, Londyn był odpowiedzialny za organizowanie sezonowych parad jesień/zima 2023.
Aby zaoferować podgląd, globalna firma zajmująca się kolorami, Pantone, opublikował raport pokazujący kolory, które będą modne w tym tygodniu mody. Różnią się one od siebie bardzo, ponieważ łączą odcienie neutralne z jaśniejszymi. „Kiedy patrzymy w przyszłość, widzimy dwie wyłaniające się ścieżki, które choć całkowicie odmienne, są nieuchronnie ze sobą powiązane. Intensywna dychotomia przejawia się w naszych wyborach kolorystycznych dla FW22, gdzie odważne i zuchwałe kolory nadają się do przesadnych stwierdzeń, które odzwierciedlają nasze pragnienie objęcia życia w całej jego wigorze, i łączy je seria neutralnych i naturalnych tonów, które ucieleśniają poczucie spokoju i opanowania oraz zaspokajają naszą potrzebę harmonii i spokoju” – powiedział. Leatrice Eisemandyrektor wykonawczy Instytutu Pantone Color, w .
Niektóre z najbardziej odpowiednich marek obecnie, takie jak Vivienne Westwood I Simone Rocha Pozostawili po sobie ślad ubrań, które z pewnością będą faworytami w nadchodzącym sezonie. Ten ostatni zaoferował szereg wygląda które na nowo odkrywają klasyczne przedmioty, takie jak skórzana kurtka. Wszystko to, nadając kolekcji duże gabaryty i objętości inspirowane irlandzką bajką.Dzieci Lira. Projektantka po raz kolejny nawiązuje do swojego pochodzenia, wybierając wyjątkowe ubrania.
Autorka klasycznej szkockiej kraty, poświęconej modzie od ponad 30 lat, zaprezentowała swoją nową kolekcję, która celebruje powrót „tygrysa”. Vivienne Westwood Tym samym nawiązuje do kolekcji zimowej „Wild Beauty” na rok 2001. Ten nadruk, podobnie jak inne, takie jak lampart, ponownie jest bohaterem. Relacje z ’punk’ Nadal trwają w duchu brytyjskiego projektanta, dlatego powracają ubrania z przełomowymi hasłami.
Molly Goddard, twórczyni brytyjskiej marki odpowiedzialna za słynne tiulowe sukienki, również zaprezentowała swoją kolekcję na targach Tydzień mody w Londynie. Odzież ta nie zniknęła z propozycji, ale dołączyła do innych, których celem jest dawanie poczucia znalezienia czegoś wyjątkowego i oryginalnego na dowolnym rynku w mieście. Ze swetrami oversize w połączeniu z obszernymi spódnicami, czy męskimi płaszczami z koronkowymi detalami, marka chce pokazać, że połączenie przepych i najbardziej buntownicze ubrania mogą być dobrym pomysłem.
Wybieg ten jest także dobrą okazją do zaprezentowania prac młodych, wschodzących projektantów, którzy dopiero rozpoczynają karierę w branży modowej. Tak jest w przypadku Nensi Dojakaalbański projektant, który zdobył nagrodę VMH dla młodych projektantów mody w ostatniej edycji. Zdominowane przez zmysłowość jej ubiorów, dzieło tej twórczyni zostało wybrane przez wielu sławni ludzie Jak czy Bellę Hadid, osiągając większe uznanie na arenie międzynarodowej. W kolekcji prezentowanej w Londynie zdecydowała się na monochromatyczną paletę sukienek halkowych, co jest jednym z kluczowych elementów jej pokazów, które zapowiadają się na trend.
Ale bez wątpienia jednym z najsłynniejszych momentów było piątkowe otwarcie z hiszpańską marką Sohuman. Ta walencka firma założona przez Javiera Apariciegozaprezentowała kolekcję „Anonimowa była kobietą” na wystawie Instytut Cervantesa w Londynie. Nawiązując do zjawiska haker globalna bohaterka sprzed kilku lat, autorka chciała przekazać przesłanie dotyczące wzmocnienia pozycji kobiet, niewidoczne w całej historii.
W jednej z marek byli wdzięczni i podekscytowani tą możliwością: „Po raz pierwszy instytucja dyplomatyczna otwiera swoje drzwi na wydarzenie takie jak nasze. „Chcemy podziękować British Fashion Council za możliwość przeprowadzenia tej prezentacji i zaprezentowania naszego pokazu przed różnymi brytyjskimi władzami i celebrytami, którzy byli obecni”.
Kolekcja, obejmująca gamę kolorystyczną zdominowaną przez czerwień i czerń, prezentuje ubrania, które przenoszą nas w epokę romantyzmu dzięki kwiatowym nadrukom i wzorom. Ponadto firma wprowadziła nowość w postaci koncepcji „Zobacz teraz, kup teraz”, która umożliwia zakup produktów w formie cyfrowej po ich pokazaniu na wystawie.