Powiązane wiadomości
to jedna z najnowocześniejszych marek modowych, co udowodniła swoją nową inicjatywą. A sklep wyskakujące okienko który jest otwarty 24 godziny pełen automatów, które w najczystszej postaci styl ulicznypozwala miłośnikom designerskich przedmiotów mieć je natychmiast w rękach.
Po przetestowaniu tego pomysłu w mieście, w którym narodziła się marka, twórca opublikował teraz post na Instagramie, w którym ogłasza nowe otwarcie we włoskim Mediolanie. Ten sklep będzie otwarty cały dzień, non-stop, od piątku 25 lutego do niedzieli 27 lutego. The butik Otworzy się w piątek o 9:00, a zakończy w niedzielę o północy.
W publikacji projektantka dała wskazówki dotyczące projektu sklepu: „Przyjeżdżamy do Mediolanu z nowym kolorem i nowymi produktami.” Obserwatorzy Jacquemusa uczcili tę nową decyzję w komentarzach. Wśród nich znalazły się takie osobistości jak Begoña Vargas, hiszpańska aktorka Prawa granicznefilm nagrodzony niedawno na Nagród Goya.
Wiadomość ta następuje po deklaracji wartości autorstwa autora projektów, Simona Porte Jacquemusa. W miniony poniedziałek, w Walentynki, projektant udostępnił zdjęcie ze swoją partnerką na profilu marki na Instagramie. Następnie pod publikacją zaczęły pojawiać się homofobiczne komentarze od obserwujących, którzy oświadczyli, że nigdy więcej nie kupią żadnego przedmiotu tego domu.
Z tego powodu Jacquemus zdecydował się podzielić post wskazując na jeden z takich komentarzy i stawiając się przeciwko tego typu opinii: „Nie potrzebuję twojego homofobicznego punktu widzenia. I moje torby nie potrzebują ciebie”.
Pionier tej koncepcji miał swoją siedzibę w Paryżu w grudniu ubiegłego roku. Do tego projektu wybrał Jacquemus kolor różowy jako główny bohater. Dzięki takiemu wyborowi projektantce udało się stworzyć niepowtarzalną atmosferę i ekskluzywną przestrzeń dla wszystkich fanów marki.
Pomysł ten miał uczcić wydanie „Le Bambino Long” w kolorze różowym. Ten przedmiot jest jednym z najbardziej oklaskiwanych przez Fani od Jacquemusa w zeszłym sezonie. W innych kolorach np. niebieskim czy czarnym oraz dla cena 715 euroróżny sławni ludzie ze świata sieci pokazali to na swoich profilach.
Inicjatywa zakończyła się sukcesem, o czym marka poinformowała na swoim profilu na Instagramie: „Dziękujemy, odkąd otworzyliśmy sklep, przychodzicie bez przerwy, przez całą noc”. Obserwatorzy w sieciach nie przegapili okazji, aby podzielić się swoimi opiniami na temat tego projektu, co widać w nich tweety.
mentalnie jestem w sklepie pop-up jacquemus 24/24 w Paryżu
— leo ୨୧ (@chamberjen)
Twitter musiał to zobaczyć!!! wyskakujący sklep 💕
— RNB jest kluczem 🔑 (@Mism1900)
J’ai rêvé que j’étais au pop-up store de jacquemus ça avait l’air d’être trop réel mdr
— szczur (@amchelil)
Tym samym Jacquemus dołącza do listy marek luksusowych, które już włączyły się w tę ideę. Dior już jeden otworzył wyskakujące okienko na wyspie Ibiza w zeszłym roku, ozdobiony wesołymi tonami, które ucieleśniają wrażenia lata. Ale tę wyspę nie tylko odwiedził ten dom mody, ale także Louis Vuitton i jego kolekcja kapsułek dla kobiet na ubiegłe lato, spotkali się także na spotkaniu wyskakujące okienko. Ze swojej strony marki takie jak Chanel wolały inne miejsca, takie jak Marbella, która umieściła swój sklep w luksusowym hotelu.
Jednak całodobowe otwarcie i sprzedaż w automatach sprawia, że pomysł Jacquemusa jest atrakcyjny dla całej publiczności. Projekt, który jest coraz bliżej codziennego klienta.