Hawkers i „youtuber” Mario Ruiz wprowadzają na rynek swoją pierwszą kolekcję okularów przeciwsłonecznych unisex

Powiązane wiadomości

Stały się gwarantowanym źródłem młodych naśladowców. Z tego powodu wiele marek na rynku zrobiło krok do przodu, prezentując z nimi współpracę wpływowcy skierowany do nastoletnich odbiorców. Hawkersi przyłącza się do tego trendu i wprowadza na rynek limitowaną kolekcję z YouTuber Kolumbijczyk Mario Ruiza.

Mario Ruiz to jedna z najbardziej wpływowych gwiazd multiplatformowych i zaręczyny w Ameryce Łacińskiej. Do tego stopnia, że ​​spośród wszystkich swoich sieci ma ponad 22,5 miliona obserwujących. Ta współpraca stanowi nowe osiągnięcie w jego karierze i za to jest wdzięczny: „Okulary przeciwsłoneczne zawsze były reprezentatywnym dodatkiem do mojego stylu życia i zawsze poszukiwałem możliwości współpracy z tak dużą międzynarodową marką jak Hawkers. Linia Mario Ruiz X Hawkers jasno pokazuje, że przy wysiłku i poświęceniu wszystko może się spełnić”.

Funkcje nowej wersji trzy modele okularów przeciwsłonecznych unisex zgodnie z zabawną i spontaniczną osobowością kolumbijskiego twórcy treści pod hasłem „Jest tylko jedno życie. Ciesz się tym!”. Okulary przeciwsłoneczne są już w sprzedaży w sklepie Sieć z Hawkers z ceny wahają się od 59,99 do 64,99 euro i dostępne w całej Europie, Kolumbii i Meksyku.

Te trzy modele doskonale reprezentują różne trendy chwili. Jednym z nich jest ’Fuzja genów, Zainspirowane latami 70. z metalową oprawką i gradientowymi niebieskimi soczewkami. Jak twierdzi marka, Mario dążył do stworzenia eleganckich i swobodnych okularów na każdą sytuację. Tak rodzą się te gafyas w połączeniu z soczewkami zapewniają wyjątkową równowagę pomiędzy przejrzystością i odpornością.

Drugi model, tzw.Linda Green”, Jest utrzymany w stylu lat 90. i ma odważną zieloną ramkę. „Stworzyliśmy te okulary dla osób, które chcą nosić coś bardziej odważnego. Ich konstrukcja jest przeznaczona dla tych, którzy lubią nosić rzeczy bardziej odważne moda ale ty możesz wyluzuj z każdym rodzajem odzieży” – mówi Mario Ruiz.

Ostatni, tzw.Jeden Carey z Uptown’, to jeden z modeli Bestsellery Hawkers, że wpływowy odnowiony poprzez wybór projektu szylkret w połączeniu z soczewkami w kolorze karmelowym, aby móc je stosować zarówno w dzień, jak i w nocy. W rzeczywistości te okulary to nowa konstrukcja klasycznych okularów „One”, wykonana z wysokiej jakości oprawek z octanu celulozy, które zapewniają maksymalną odporność i trwałość.

3 elementy wykonane są z wysokiej jakości materiałów: posiadają soczewki antyrefleksyjne TR18 z uszczelką Eastmana, światowy lider w technologii kopoliestroweja rama wykonana jest z TR90 z uszczelką EMS, uważany za najlepszy nylon na świecie. Ponadto wszystkie mają osobiste logo Mario Ruiza na prawym zauszniku i opakowanie specjalnie przez niego zaprojektowane.

Międzynarodowa hiszpańska marka

Hawkers to marka okularów przeciwsłonecznych, która swoją karierę rozpoczęła całkowicie w 2013 roku. online. Od początku jej misją było zaproponowanie zmiany paradygmatu w branży w oparciu o model marketingu internetowego przełomowe i stanowiące kompletną propozycję wartości dla konsumentów.

Zaledwie trzy lata po utworzeniu firmie udało się pozycjonować wśród 3 największych marek okularów przeciwsłonecznych na świecie pod względem sprzedanych sztuk, stając się w ten sposób globalną historią sukcesu Facebooka, Twittera i Shopify. Dziś działa za pośrednictwem Internetu w ponad 80 krajach, posiada ponad 100 sklepów w Hiszpanii, Włoszech, Portugalii i Wielkiej Brytanii, a do swojej oferty włączyła dział optyczny. Hawkersi Okulary. Hawkers jest uważana za jedną z 10 najbardziej rozpoznawalnych na arenie międzynarodowej hiszpańskich marek modowych.

Jakby tego było mało, zaprezentowali się twórcy tej marki Hawkersi Strójjej kolekcja ubrań, która została wyprzedana dyby swojego pierwszego wydawnictwa, „Dołącz do Jet Setazaledwie trzy dni po jego uruchomieniu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *