Powiązane wiadomości
Wraz z nadejściem , chcemy wyjąć ubrania z szafy. bardziej kolorowe i wesołe ubrania, które są zgodne ze słoneczną pogodą i powrotem ciepła. W tym czasie wskazane jest również przejście na ubrania wykonane z lżejszych i bardziej płynnych materiałów, takich jak len. zdaje sobie z tego sprawę iw tym roku po raz kolejny się do niej zastosował .
Uprawiana w Europie nowa kolekcja firmy Springfield należącej do grupy Tendam dostępne dla kobiet i mężczyzn i składa się z lżejszych, świeższych i bardziej kolorowych ubrań. Idealna opcja, aby dodać dodatkowej siły swojemu strój Te dni zaczynają się robić coraz dłuższe.
W przypadku kolekcji damskiej len uprawia się w Europie oraz z bardziej zrównoważonymi procesami produkcyjnymi. Ponadto, jak podaje marka, część odzieży jest wykonana z bawełna organiczna.
Podążając za trendami, kolekcja jest pełna romantyczne sylwetki w sukienkach i detale takie jak bufiaste rękawy, marszczenia i obrobione plecy. Tekstury, kolory i nadruki znajdą się w centrum uwagi.
w kolekcja męska100% lnianej odzieży wyprodukowano z lnu uprawianego w Europie, bez nawadniania, GMO (organizmów, których DNA zostało sztucznie zaprojektowane lub zmodyfikowane w celu uzyskania określonego efektu) i bez odpadów.
Podobnie, innowacja była obecna w procesie i zastosowano technologie takie jak Laser i Eflow, które służą do wykorzystania właściwej i niezbędnej ilości środków chemicznych i wody, unikając w ten sposób odpadów.
„Wspólnota lniana”
Springfield wykorzystało premierę kolekcji, aby zachęcić do udziału w . To już druga edycja tej inicjatywy, która jest „miejscem spotkania kultury, tradycji i rzemiosła”.
Możesz w nim uczestniczyć artyści i rzemieślnicy z różnorodnych kategorii: ceramika, tufting, żywność, botanika, papier, florystyka, poligrafia, kolaż, drewno, recykling, rzeźba, tekstylia, ilustratorzy, mydła, świece, żywice naturalne, gotowanie, metale, tkacze, pielęgnacja skóry, napoje … żeby wymienić tylko kilka z nich.
Jednym z wymogów przynależności do The Linen Community jest to, że Twoja inicjatywa twórcza ma już ponad rok i rzeczywiście istnieje obecni w sieciach społecznościowych, a także posiadanie wizerunku publicznego. Projekty też muszą być powiązane ze zrównoważonym rozwojem i że ich procesy „są spójne ze środowiskiem”. Ponadto cenieni będą artyści, którzy łączą rzemiosło i zastosowania technologiczne.
Czterej zwycięzcy pierwszego etapu konkursu otrzymają nagrodę w wysokości 400 euro i staną się członkami The Linen Community. Jury tworzą artyści, którzy wzięli udział w pierwszej edycji, María Ramírez i Poetrica, a także zespół marketingowy Springfield. Pierwszy etap konkursu został pomyślnie zamknięty ponad 600 rejestracji.
Oprócz nagrody finansowej zwycięzcy otrzymają m.in korzyść strategiczna i pozycjonowanie poprzez ekspozycję swojej pracy we wszystkich kanałach komunikacji online Springfield poprzez wywiady, warsztaty, filmy i kapsułki produktów.
Na koniec odbędzie się głosowanie na Instagramie, które wyłoni zwycięzcę, a zwycięzca otrzyma nagrodę nagrodę finansową w wysokości 4000 euro.