Czy znasz już ten test obrazkowy? To sprawdzi Twoją wrażliwość. Nie wszyscy wiedzą, że niepozorne paski kryją w sobie tajemnicę. Tylko najbardziej spostrzegawczy ludzie są w stanie wykryć to w mniej niż 10 sekund. Czy wiesz już co to jest?
Quizy obrazkowe cieszą się dużą popularnością w Internecie, ponieważ są świetną formą rozrywki. Niektóre z nich pozwalają dowiedzieć się więcej o sobie, inne zaś sprawdzają naszą wrażliwość czy szerzej rozumianą inteligencję. W takim przypadku nie musisz myśleć ani wykonywać skomplikowanych operacji matematycznych. Wystarczy uważnie się przyjrzeć (raz lub kilka razy), a odkryjesz coś, czego być może nie zauważyłeś od razu. Pamiętaj jednak, że jeśli bolą Cię oczy, natychmiast je zamknij i odsuń twarz od ekranu.
Co widzisz na zdjęciu? Niewiele osób zauważa to za pierwszym razem
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że to tylko czarno-białe paski, a patrzenie na nie może przyprawić o ból głowy. Okazuje się jednak, że za niepozornym rysunkiem kryje się coś, z czego nie wszyscy zdają sobie sprawę. Czy wiesz już co to jest? Jeśli nie, przeprowadź więcej badań i zobacz odpowiedź poniżej. Możesz także spróbować odsunąć głowę od wyświetlacza lub spojrzeć na niego pod różnymi kątami.
Zobacz ten post na Instagramie
Test obrazu kryje w sobie tajemnicę. Czy możesz go już zobaczyć?
Test wizerunkowy został opublikowany na Instagramie @crimenewsinthed. Okazuje się, że na obrazku kryje się liczba. Czy wiesz już jak to jest? Jest siedemnaście. W komentarzach pod postem wielu internautów podało poprawną odpowiedź, jednak niektórzy mieli nie lada problem z jej ujawnieniem. Nie zabrakło także wskazówek, jak ułatwić sobie zadanie odnalezienia liczby.
Odłóż telefon na dłoń. Zobaczysz wtedy liczbę.
Ja nic nie widzę.
Trudno to zobaczyć. 17, jest niewyraźne.
Wydaje mi się, że go widzę, ale nie.
17, po kilkukrotnym odsunięciu telefonu od oczu.
Redakcja Pasja w Tobie.
Powiązane artykuły:
Zrób test IQ sprzed 74 lat. Tylko 5 procent Słowaków udzieliło prawidłowej odpowiedzi
Matematyczna łamigłówka, z którą internauci mają problem. Czy znasz rozwiązanie?