Ulubieńcy Kendall Jenner w FWRD na nowy miesiąc

Powiązane wiadomości

Dał jasno do zrozumienia, że ​​jego pasja do świata mody jest nieskończona. Będąc jedną z najlepiej opłacanych modelek na świecie, sława American kontynuuje rozwój w tym wszechświecie jako dyrektor kreatywny FWRDSklep online luksus należący do Grupa obrotowa.

Wiadomość ogłoszono we wrześniu ubiegłego roku, przed Tydzień mody w Nowym Jorku. Od tego czasu Jenner podejmował się podstawowych zadań, takich jak wybór marek modowych pojawiających się w sklepie i comiesięczne zestawienie nowych trendów, które będą się utrzymywać.

FWRD to wielomilionowy sklep mający korzenie w Los Angeles i to właśnie łączy go z Kendallem. Modelka od zawsze kochała miasto w stanie Kalifornia, w którym spędziła dzieciństwo i styl życia, w którym od zawsze się zakochała.

Wybór miesiąca

Na stronie sklepu znajdziemy sekcję „Edycja Kendalla”, serię ubrań, którą modelka wybrała, aby nadążać za nową modą. W tym miesiącu możliwości są nieograniczone. Część z nich Jenner udostępniła już na swoim koncie na Instagramie, gdzie zazwyczaj co miesiąc podgląda nowe opcje.

Jeśli istnieje jedna część garderoby, która zrobiła furorę tej zimy, są to swetry bez rękawów. Teraz Forward przynosi nam nową opcję na wiosnę, ze swetrem marki w kształcie litery V marni który jest idealny na łagodniejsze temperatury.

Podstawy są zawsze mile widziane, a na wiosnę jeszcze bardziej jasne kolory. Aby to zrobić, Kendall wybiera ten pomarańczowy top z żółtymi detalami Szymon Miller.

Na bardziej elegancką okazję siostra z „klanu Kardashian” zdecydowała się na tę czarną sukienkę od Aja Muza. Z odkrytymi plecami i asymetrycznym krojem to odmienna i odważna opcja.

Nie mogło też zabraknąć akcesoriów, czyli tych czarnych okularów przeciwsłonecznych marki Płaska lista Oni są musieć Jestem pewien, że wielu sławni ludzie będą nosić w nowym sezonie.

Historia miłosna

Według gwiazdy reality show praca w modzie zawsze była jej marzeniem. Dotarcie na sam szczyt w świecie wybiegów nie udało się, a ten nowy etap w roli bizneswoman jest nowym marzeniem Kendall Jenner.

Kiedy ogłoszono tę wiadomość, Jenner oświadczyła, że ​​tak „jestem podekscytowany możliwością wyboru oferty witryny wśród wschodzących projektantów i marek”. Ponadto nie trzeba było długo czekać na pochwały od własnej grupy firmy. „Kendall, jako dyrektor kreatywny FWRD, to idealny wybór, ponieważ nadal inwestujemy w kolejne pokolenie luksusowych konsumentów” – stwierdził w komunikacie prasowym współdyrektor generalny i współzałożyciel Revolve Group, Michael Mente.

Na rozpoczęcie jesiennej kampanii wybrali dzieło stylista Carlos Nazario i fotograf Glena Luchforda. Na sesję zdjęciową nie mogli wybrać innej scenerii niż typowa rezydencja z widokiem na imponujące miasto Los Angeles, pełne palm i basenów infinity.

Kampanię tę prowadził „Klasyka Kendalla”, ubrania, które modelka zawsze ma w swojej szafie na tę porę roku. Wśród nich trencz Szafa.NYC.

Ale nie tylko ta nowa szansa sprawia, że ​​Kendall żyje bardziej niż kiedykolwiek. W tym samym miesiącu lutym mogliśmy poznać nowe osiągnięcie modelki. Nic więcej i nic mniej niż posiadanie torby z Twoim imieniem. Zgadza się, dom Givechy zadedykowała jej torebkę w nowej kampanii z udziałem modelki i podpisem przez Matthew M. Williamsa.

Projekt w formie rogalikma elegancki kształt z kluczowym detalem nawiązującym do autora kampanii, metalową kłódką Givechy 4G.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *