Magazyn „Elle” prezentuje pierwszą produkcję meta-kosmetyczną z udziałem cyfrowych supermodelek

Powiązane wiadomości

On metaświat To jedno z najczęściej słyszanych ostatnio pojęć. Tok NFT, łańcuchy bloków To określenia, które słyszymy w ostatnich miesiącach coraz częściej w coraz większej liczbie obszarów. Rozwój nowych technologii i sztucznej inteligencji stworzył nowe cyfrowe wszechświaty, które odkrywają nowe doświadczenia dla użytkowników lubiących tego typu środowiska.

Istnieje już wiele sektorów, które wykorzystały metaświat w swojej działalności, a branża kosmetyczna jako jedna z ostatnich dołączyła do tego trendu. ELLEnajlepiej sprzedający się magazyn o modzie na świecie, stał się pionierem tego ruchu dzięki pierwsza produkcja meta-kosmetyczna z cyfrowymi supermodelkami.

W swoim nowym kwietniowym numerze magazyn prezentuje idealne połączenie rzeczywistości i fikcji, aby dzień po dniu podążać ścieżką innowacji i kreatywności. Ten pierwszy projekt uroda digital miał również obecność cyfrowych „topów”, takich jak Shudu, pierwsza supermodelka stworzona przez sztuczny świat i technologię 3D. Jest główną twarzą dodatkowych stron magazynu poświęconych urodzie, wraz ze swoją partnerką Dagny, a jej konto na Instagramie obserwuje 25 000 osób.

Projekt, który w tym miesiącu pojawi się w Hiszpanii, został stworzony z wysoka technologia Cyfrowcypierwsza agencja modelek cyfrowych i sojusznik ELLE w tym nowym wyzwaniu. Zespół The Digitalitals z siedzibą w Los Angeles i Londynie to jedni z mistrzów świata 3D, opanowujący technologię cyfrową i pionierzy w tworzeniu szczyt cyfrowe, o którym mowa powyżej.

Za makijaż tej produkcji odpowiadała wizażysta Jose Belmonte. Jest to drugi kluczowy punkt tej przygody, ponieważ to on był odpowiedzialny za wykonanie szkiców makijażu najfatalniejszy cyfrowe Shudu i Dagny na łamach ELLE. The wygląda która powstała na wykresy twarzy, inspirowany spektakularnymi wiosennymi kolorami japońskiego domu makijażu Shiseidozostały zdigitalizowane w celu uchwycenia wszystkich pociągnięć twarzy modelek, co uwydatnia ich doskonałe, niepowtarzalne i harmonijne cechy.

Dla niego Patrzeć od Dagny, „José Belmonte wybrał intensywną czerwień z matowym wykończeniem o wysokiej rozdzielczości „ModernMatte Powder Lipstick” w odcieniu „Night Life 510”, idealny towarzysz dla satynowej skóry i intensywnego różu, który podkreśla objętość jego kości policzkowych dzięki „Whipped Powder Blush” w odcieniu „Sonoya”, oba od Shiseido” – wyjaśnia magazyn.

Z drugiej strony „Shudu świeci własnym światłem dzięki lekkiemu rumieńcowi na kości policzkowe, ale głównym bohaterem jest metal, a konkretnie złoto „Pop PowderGel Eye Shadow”, w tonacji „Kan-Kan Gold”, który kąpie się w postaci cienia po górnej powiece i kanale łzowym, aż do ogona brwi, pozostawia także swój ślad na ustach w bardziej subtelny sposób za pomocą „Shimmer Gel Gloss” w odcieniu „Kogane Gold”, marki Shiseido.”

Zatem, ELLE Dodaje to trendu wzrostowego. Sztuczna inteligencja zawładnęła także światem mody. Il Eksplozja metaświata w świecie marek odzieżowych nastąpiła w zeszłym roku, kiedy wiele marek, jak niektóre haute couture, m.in. Gucci albo Louisa Vuittona, innym na co dzień, np Zary, Powtórzyli tę alternatywę. Ten ostatni we współpracy z grupą kolektywną uruchomił swoją kolekcję „AZ Collection”. Błąd Adera w grudniu 2021 r. W tym celu wybrał południowokoreański metawers Zepeto, środowisko cyfrowe dla telefonów komórkowych, z którego korzysta codziennie ponad dwa miliony użytkowników.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *